Running Text Style

အားလံုးမဂၤလာပါ ခုလိုလာလည္တဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ Lawm hih bang aa hong hawh thei nai caing aa lung dam mah mah ei
May God Blessed You All
There Is Power
In The Name Of Jesus
Everything Changed

Wednesday, 20 February 2013

သိသမွ်ဂစ္တာအေၾကာင္း

It will take 5 Seconds to Subscribe Us
Pulpit rock Pulpit rock

ဂစ္တာ (guiter) သည္ ဂီတ တူရိယာ တစ္ခုျဖစ္ၿပီး ေရွးႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကပင္ ပံုစံမ်ဳိးစံု ျဖင့္တည္ရွိခဲ့သည္။ မ်ားေသာ္အားျဖင့္ ဂီတာသည္
ႀကိဳးေျခာက္ေခ်ာင္းပါတက္ၿပီး ေလး၊ ခုႏွစ္၊ ရွစ္၊ ဆယ္ ႏွင့္ ဆယ္ႏွစ္ ေခ်ာင္းတပ္ ဂီတာမ်ားလည္း ရွိသည္။
သမိုင္းေၾကာင္း
ယေန ့ ဂစ္တာေတြရဲ ့ေခတ္စားမွူ့သက္တမ္းဟာ တိုေတာင္းေသးတယ္လို့ ယူဆနိုင္ေပမဲ့ နွစ္ေပါင္းေထာင္နဲ့ခ်ီတဲ့ ရွည္လ်ားေသာ
သမိုင္းေၾကာင္းကို ပိုင္ဆိုင္ထားပါတယ္။ အာရွမိုင္းနားလို ့ေခၚတဲ့ေဒသမွာ ဘီစီ ၁၀၀၀ခန့္ နဲ ့ အီဂ်စ္မွာ ေအဒီ ၆၀၀ ခန့္ေလာက္က
ဂစ္တာနဲ ့နီးစပ္ေသာ ရုပ္ၾကြင္းေတြကုိ ေတြ ့ရိွခဲ့ပါတယ္။ သမိုင္းအေထာက္အထားေတြ အရ ဂစ္တာရဲ ့ အေစာဆံုးတူရိယာဟာ
အာရပ္နိုင္ငံေတြကေန စတင္ဆင္းသက္ေပါက္ဖြားခဲ့ျပီး ဂစ္တာဆိုတဲ ့ ေ၀ါဟာရဟာ ေရွးဂရိလူမ်ိဳးေတြ အျမတ္တနိုး တီးခတ္ခဲ့ၾကတဲ့
ကီသာရာ(KITHARA) တူရိယာမွ ဆင္းသက္လာတယ္လို ့ လက္ခံထားၾကပါတယ္။ ေအဒီ ၇၁၁ မွာ မူး၀ါး(MOOR)လို ့ေခၚတဲ ့
လူမ်ိဳးစုေတြဟာ အာဆီးရီးယန္း၊ ပါရွန္းနဲ ့ ဟီးဘရူးနိုင္ငံေတြကို က်ဴးေက်ာ္၀င္ေရာက္ တိုက္ခိုက္ၾကျပီးေတာ့ ဂစ္တာျဖစ္လာမယ့္
တူရိယာလို ့ မွန္းဆရမယ့္ ရက္ဘတ္(REBEC) တူရိယာ အပါအ၀င္ ၾကိဳးတပ္တူရိယာ အမ်ိဳးမ်ိဳးကုိ စပိန္နိုင္ငံကုိ
ယူေဆာင္သြားၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီတူရိယာဟာ ယေန့ေခတ္ ကြ်န္ေတာ္တို့ျမင္ေတြ ့ေနရတဲ ့ ဂစ္တာပံုစံနဲ ့ လံုး၀မတူေသးဘဲ
အရြယ္အစား ေသးငယ္ျပီး တေယာနဲ့ပိုတူပါတယ္။
ဂစ္တာရဲ့ ပံုသ႑ာန္ နွင့္ဖြဲ႕စည္း ျပဳလုပ္ထားပံုဟာ တီးခတ္တဲ့ အခါ လြယ္ကူေစဖို ့ နွင့္ေခတ္မွီေစဖို ့ တို ့အတြက္ ကိုယ္ၾကိဳက္သလို
လုပ္ၾကတဲ ့အတြက္ သူရဲ ့ခိုင္မာတဲ့ သမိုင္းေၾကာင္းဟာ ေ၀၀ါးေမွးမွိန္ခဲ့ရပါတယ္။ ၁၂ရာစုမွာ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ကရူးဆိတ္စစ္ပြဲေတြကေန
ခုေခတ္ဂစ္တာနဲ ့ နဲနဲပါးပါးတူတဲ့ ၾကိဳးတပ္တူရိယာတခုဟာ ဥေရာပ တစ္လႊားမွာ ျပန္နံွ့သြားခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီတူရိယာဟာ
နွစ္ပင္စီပူးထားတဲ့ ၾကိဳး၄စံု၊ စုစုေပါင္းၾကိဳး ၈ေခ်ာင္း တပ္တဲ့ တူရိယာျဖစ္ျပီး ဂစ္တန္ (GITTERN) လို ့ထင္ရွားခဲ့ပါတယ္။ ေစာင္းသမား
ခရီးသြားေတြ၊ ကဗ်ာဆရာ ခရီးသြားေတြ၊ အဆိုေတာ္ခရီးသြားေတြဟာ အဲ့ဒီတူရိယာနဲ့တြဲျပီး သူတို့ရဲ့ ခံစားဖြဲ့သီဆိုမွူ့ေတြကို
အလယ္ေခတ္ (AD 600-1450) တေလွ်ာက္လံုး သီဆိုတီးမွူတ္ခဲ့ၾကပါတယ္။
ဂစ္တာရဲ့ တိက်ခိုင္မာတဲ့ သမိုင္းေၾကာင္းကုိေတာ့ ၁၃ရာစု စပိန္နိုင္ငံက မူး၀ါးလူမ်ိဳးေတြရဲ့ သီဆိုေဖ်ာ္ေျဖပြဲေတြကေန
စတင္လာခဲ့ပါတယ္။နွစ္ေပါင္း ၃၀၀ေလာက္ ၾကာသြားျပီးတဲ့ေနာက္ ၁၆ရာစု စပိန္ နိုင္ငံမွာ တီးခတ္တဲ့ ပံုစံသစ္၊ ဟန္သစ္ေတြ
အျပိဳင္အဆိုင္တိုးတက္လာျပီး ဂစ္တာအမ်ိဳးအစားအေနနဲ့ အနည္းဆံုး ၃မ်ိဳးေလာက္ ေခတ္စားခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒါေတြကေတာ့ ၁။ ၾကိဳး၆စံု ၊
စုစုေပါင္း ၁၂ၾကိဳးတပ္ ဗီဟူလာ(VIHVELA) အဲ့ဒီတူရိယာနဲ့ တြဲဖက္တီးခတ္ဖို ့ သေကၤတဇယားနဲ့ေရးတဲ့ နွစ္ေယာက္တဲြတီးလံုး၊ သီခ်င္း၊
အကသီခ်င္းေတြ အပါအ၀င္ စုစုေပါင္း စာအုပ္ ၇ အုပ္ထုတ္ေ၀ ခဲ့ပါတယ္။ ၂။ ၾကိဳး၅စံု၊ စုစုေပါင္း ၁၀ၾကိဳးတပ္
ဂစ္တာရာအက္စပါနုိလာ(GUITRRA ESPANOLA) ၁၆ရာစု အဆံုးပိုင္းကေန ၁၇ ရာစုတေလွ်ာက္လံုး ေခတ္စားခဲ့ျပီး လူးတ္(LUTE)
တူရိယာရဲ့ ေနရာမွာ အစားထုိး အသံုးျပဳခဲ့ပါတယ္။ ဂစ္တာရာအက္စပါနိုလာေကာ့ဒ္နဲ ့ တီးဖို ့အတြက္ပဲ အသံုးျပဳခဲ့ျပီး၊ ၁၇
ရာစုေႏွာင္းပိုင္းမွာေတာ့ ျပင္သစ္ကုိ စိမ့္၀င္ပ်ံနံ့ သြားခဲ့ပါတယ္။ ၃။ ၾကိဳး၄စံု၊ စုစုေပါင္း ၾကိဳး၈ေခ်ာင္းတပ္ ဂစ္တာရာ(GUITARRA)
တို ့ျဖစ္ပါတယ္။
တိုးတက္ၾကယ္ျပန္ ့လာမူ ့
၁၇ ရာစုမွာေတာ့ ဂစ္တာရဲ့အခန္းက႑ဟာ အရိွန္အဟုန္နဲ့ ျပန့္ပြားဖို ့ အစပ်ိဳးတဲ့ကာလ တခုပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာ့ဒ္နဲ့
တီးတဲ့စနစ္ေတြကေန အနုစိတ္ပိုမိုခ်ဲ့ထြင္ျပီးေတာ့ ပိုျပီးစိတ္၀င္စားဖို ့ ေကာင္းတဲ့လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ့ တီးခတ္ရတဲ့
ဂႏၱ၀င္ဂစ္တာ(CLASSICAL) တီးခတ္ဟန္ေတြက အစားထိုး၀င္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ၁၈ ရာစုမွာေတာ့ ေျပာင္ေျမာက္ထူးခြ်န္တဲ့
ဂစ္တာပညာရွင္ေတြ ေပၚထြန္းလာခဲ့ၾကပါျပီ။ ဂီတပညာရွင္ၾကီး ပါဂါနီနီ (NICCOLO PAGANINI 1788-1840) ဟာ တေယာသာမက
ဂစ္တာကိုလည္း ကြ်မ္းက်င္တတ္ေျမာက္တဲ့ ပါရမီရွင္တဦး ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ သံစံုတီး၀ိုင္းၾကီးေတြရဲ့
ဂီတေခါင္းေဆာင္ေတြျဖစ္ၾကတဲ့ ေဟဒင္ (FRANZ JOSEPH HAYDN 1732-1809)၊ ရူးဘတ္၊ (FRANZ SCHUBERT 1797-1828)၊
၀က္ဘာ (CARL MARIA VON WEBER 1786-1926)၊ ရိုဆိုနီ (GIOACHINO ROSSINI 1792-1868) တို ့ဟာ ဂစ္တာအတြက္
ဂီတသေကၤတ ေတြကုိ ေရးစပ္တီထြင္ ေပးခဲ့ၾကပါတယ္။ထိပ္တန္းလက္မွူ့ ပညာရွင္ၾကီးျဖစ္တဲ့ စထရာဒီဗားရီးယပ္ ဟာ
သူ့ရဲ့နာမည္ေက်ာ္ တေယာေတြနည္းတူ ဂစ္တာေတြကုိလည္း အထူးျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။
၁၉ ရာစု အေစာပိုင္းမွာ စပိန္နိုင္ငံသား ဖာနန္ဒိုေဆာ (FERNANDO-SOR 1778-1839) ဟာ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ
အတိုင္းအတာအထိ ေက်ာ္ၾကားေအာင္ျမင္ခဲ့တဲ့ ဂစ္တာပညာရွင္တဦး ျဖစ္ခဲ့ျပီး သူနဲ့ ေခတ္ျပိဳင္ေတြ ျဖစ္ၾကတဲ့ ဒီယြန္ဆီယိုအာေကြဒို
(DIONISIO AQUADO)၊ မဲတီအိုကာကက္ဆီ (MATTEOCARCASSI)၊ ဖာဒီနန္ကာရူလီ (FERDINAND CARULLI)၊ မူရိုဂ်ဴလီယန္နီ
(MAURO GIULIANI) တို့ဟာလည္း နာမည္ေက်ာ္ ဂစ္တာပညာရွင္ၾကီးေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဖာနန္ဒိုေဆာနဲ့
သူ၏ ေခတ္ျပိဳင္ေတြဟာ သင္တန္းေက်ာင္းေတြ ဖြင့္လွစ္ပို့ခ်ျခင္း၊ ဂီတပဲြေတြ တင္ဆက္ျခင္း စတဲ့ၾကိဳးပမ္းမွူေတြနဲ့
ဂစ္တာပညာကို ျပန့္ပြားဖို ့ လုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲ့ဒီေနာက္ပိုင္း ဖရန္စစ္စကိုတားရက္ဂါ (FRANCISCO TARREGA 1852-1909)
ဟာ အထူးခြ်န္ဆံုး ဂစ္တာသမားလို႔သတ္မွတ္ခံခဲ့ရျပီး မ်က္ေမွာက္ေခတ္ ဂႏၱ၀င္ ဂစ္တာသမား ေတြကို ဦးေဆာင္ခဲ့သူ တဦးျဖစ္ပါတယ္။
စည္ပင္တိုးတက္လာကာစ အေမရိကန္မွာ စြန့္စားသြားလာသူေတြ၊ နယ္ေျမသစ္ရွာေဖြသူေတြဟာ လွည္းတန္းရွည္ၾကီးေတြနဲ႔
လွည့္လည္သြားလာၾကျပီး စခန္းခ် အပန္းေျဖတဲ့အခါ မီးပံုေဘးေတြမွာ ဂစ္တာတီးျပီး အေမာေျဖ ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဒီလိုနဲ့
ဂစ္တာေတြဟာလည္း အေမရိကန္၏ ေနရာ အနွံ႔အျပားလိုက္ပါခဲ့ရျပီး ၁၉ရာစု အကုန္ ၁၉၀၀ျပည့္နွစ္ တစ္၀ိုက္မွာေတာ့
အေမရိကန္လူမည္းေတြရဲ့ ရင္တြင္းခံစားခ်က္ေတြက ေပါက္ဖြားလာတဲ့ အာဖရိကႏြယ္တဲ့ ရက္ေဂးနဲ႔ ဘလူးစ္ အမ်ိဳးအစားေတြဟာ
အစပ်ိဳးအားယူေနျပီျဖစ္ပါတယ္။ ေက်းလက္ေတာေနသူေတြရဲ့ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေတြတိုင္းမွာလည္း ဂစ္တာနဲ႔တေယာဟာ မပါမျဖစ္
အသံုးျပဳေနၾကပါျပီ။ ဖာနန္ဒိုေဆာကေန စတင္ျပန္႔ပြားခဲ့တဲ့ ဂႏၱ၀င္ဂစ္တာ တီးဟန္ေတြဟာလည္း အဆင့္ဆင့္တိုးတက္လာခဲ့ျပီး
စပိန္လူမ်ိဳး အဲန္ဒရက္ဇရိုးဘီးယား (ANDRES SEGOVIA 1893-1987) ရဲ့ ၁၉၂၈ နယူးေယာက္ျမိဳ့မွာ က်င္းပခဲ့တဲ့ ဂႏၱ၀င္ဂီတပြဲ ကစျပီး
ဂစ္တာကုိ ကမၻာက အာရံုစိုက္ လာၾကပါတယ္၊ ဇရိုးဘီးယားဟာ သူ့ဘ၀တေလွ်ာက္လံုး ဂစ္တာကို အျမတ္တနိုး တီးခတ္ခဲ့ျပီး
ဂစ္တာဂႏၱ၀င္ ေတးသီခ်င္းေပါင္း မ်ားစြာကို ဖြဲ႔ဆုိေရးစပ္ ခဲ့ပါတယ္။ သူ့ရဲ့ဂစ္တာ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို
အေမရိကန္မွာရိွတဲ့ ေက်ာင္းေပါင္း ၁၆၀၁ ေက်ာင္းမွာ သင္ၾကားပို႔ခ်ေနဆဲပါ။ ၁၉၃၀ ျပည့္နွစ္မွာေတာ့ ဂစ္တာရဲ့ ျဖစ္ေပၚေျပာင္းလဲမူကို
တဟုန္ထိုးတိုးတက္ေစတဲ့ ျဖစ္ရပ္တခုကေတာ့ ရွာလီခရစ္စတင္ဟာ ဂစ္တာရဲ့အသံကို ပစ္ကပ္ (PICK UP) တပ္ဆင္ျပီး
အထူးခ်ဲ့ထြင္ေပးတဲ့ အသံခဲ့်စက္နဲ႔ တြဲဖက္ေပးနိုင္ခဲ့တာဘဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ကစျပီး ဂစ္တာသံရဲ့ အတိုးအက်ယ္ကုိ လိုအပ္သလို
လုပ္နိုင္တဲ့ အေနအထားကို တဆင့္ျပီးတဆင့္ ေျပာင္းလဲတိုးတက္ေရာက္ရိွ လာပါေတာ့တယ္။
ဂစ္တာႏွင့္ ဂီတအဖြဲ႔မ်ား၏ ထိုးေဖာက္လာမႈ
ေရာ့ခ္အင္ရိုး (ROCK AND ROLL) လူငယ္အဆိုေတာ္ ပရက္စေလဟာ ၁၉၅၆ ေမလမွာ ထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့ (HEART BREAK HOTEL)
ဓါတ္ျပားနဲ့ ထိပ္ဆံုးကုိ ေရာက္ရိွခဲ့ျပီး သူ့ရဲ့ဂစ္တာလြယ္ျပီး သီခ်င္းဆိုဟန္ေတြေၾကာင့္ လူငယ္ထုၾကားမွာ ဂစ္တာဟာ
အရိွန္အဟုန္နဲ့ ျပန့္ပြားခဲ့ပါတယ္။ ၁၉၆၀ နွစ္ေတြမွာ ရိုးရာဘလူးစ္ (TRADITIONAL BLUES) နဲ့ ေခတ္ေပၚဂီတ (WHITE POP
MUSIC) ေရာေမႊထားတဲ့ (RHYTHM AND BLUES (or) R n B) ဂီတ အမ်ိဳးအစား ေခတ္စားလာခဲ့ျပီး လူမည္း ဂစ္တာသမား ခ်ပ္ဘာရီ
(CHUCK BERRY) ရဲ့ လက္သံေတြဟာ အဂၤလိပ္ေခတ္ေပၚ ဂီတအုပ္စုေတြ အေပၚမွာ ၾသဇာလႊမ္းမိုး သက္ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။
ပရက္စေလရဲ့ သီခ်င္းေတြၾကားမွာ ၾကီးျပင္းလာတဲ့ လူငယ္ေတြထဲကေန ဖြဲ ့စည္းျဖစ္ေပၚလာခဲ့တဲ့ အဂၤလိပ္ေပါ့နဲ့ ေရာ့အဖြဲ့ ျဖစ္တဲ့
(BEATLES 1960) ဟာ ကမၻာမွာ အၾကီးအက်ယ္ ေအာင္ျမင္ခဲ့ျပီး ဂစ္တာကို ေခတ္ေပၚဂီတရဲ့ အဓိကမ႑ိဳင္ တူရိယာ
အျဖစ္ကို ေရာက္ရိွေအာင္ ပို ့ေဆာင္ေပးခဲ့ၾကျပန္ပါတယ္။ (COUNTRY) နဲ့ (JAZZ) ဂစ္တာအေက်ာ္အေမာ္ ေတြျဖစ္ၾကတဲ့
ခ်က္အက္ကင္ (CHETATKINS)၊ မာ့ခ္ေနာ္ဖလာ (MARKNOPELER) နဲ့ ရိြဳင္းကလာစ္ (ROY CLARK) တုိ့နဲ့ ကမၻာေက်ာ္
ဂစ္တာတီး၀ိုင္း VENTURES တို့ရဲ့ ဂစ္တာလက္သံေတြဟာ ဂစ္တာ၀ါသနာရွင္ေတြ အမ်ားအျပားကို ျဖစ္ေပၚေစခဲ့ပါတယ္။ယေန့
ကမၻာမွာ အင္အားေကာင္းေနတဲ့ ROCK ဂီတရဲ့ Distortion အသံေတြ. Feedback အသံေတြ၊ wah wah effect စတာေတြရဲ့
ဖခင္ၾကီးတဦးကေတာ့ လူမည္းဂစ္တာသမား ဂ်င္မီဟန္းဒရပ္ (JIMMI HENDRIX 1942-1970) ဘဲျဖစ္ပါတယ္။ သူ့ရဲ့ ဘယ္ဖက္နဲ့
ဂစ္တာကို ကြ်မ္းက်င္စြာ တီးခတ္ခဲ့တဲ့ ဟန္ပန္ေတြဟာလည္း လူငယ္ပရိသတ္ေတြကို အရူးအမူးျဖစ္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္နိုင္ခဲ့ပါတယ္။
ဂစ္တာထုတ္လုပ္ေရး
ကမၻာေက်ာ္ ဂစ္တာကုမၸဏီၾကီးမ်ား ျဖစ္ၾကတဲ့ ဂစ္ဘဆင္ (GIBSON)၊ ဖန္ဒါ (FENDER) တို့ဟာလည္း ဂစ္တာအမ်ိဳးအစား အမ်ိဳးမ်ိဳးကို
ပံုစံေပါင္းေျမာက္မ်ားစြာနဲ့ ထုတ္လုပ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ယေန့ေခတ္ အခ်ိန္အခါတြင္ လွ်ပ္စစ္ဂစ္တာ (ELECTRIC GUITAR) ေတြနဲ့ အသံကုိ
အမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာင္းနိုင္တဲ့စက္ (GUITAR EFFECT PROCESSOR )၊ အသံခ်ဲ့စက္ (AMPLIFIER) ေတြကုိ တဆင့္ထက္တဆင့္
ပိုမိုေကာင္းမြန္ တိုးတက္လာေအာင္ တီထြင္ဖန္တီး အသံုးျပဳေနၾကျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ ယေန့ ဂီတအမ်ိဳးအစားမ်ား ျဖစ္ၾကတဲ့ ဂႏၱ၀င္ဂီတ
(CLASSICAL)၊ စပိန္ဖလန္မန္ကို (FLAMINCO)၊ ဘလူးစစ္ (BLUES)၊ ဂ်က္ဇ္ (JAZZ)၊ ကလပ္စစ္ေရာ့ခ္ (CLASSIC
ROCK)၊ ေရာ့ခ္အဲန္ရိုး (ROCK n ROLL)၊ ရစ္သန္အဲန္ဘလူးစ္ (R n B)၊ ေက်းလက္ေရာ့ခ္ (COUNTRY ROCK)၊ ဟာ့ဒ္ေရာ့ခ္ (HARD
ROCK)၊ ဟဲဗီးေရာ့ခ္ (HEAVY ROCK)၊ မယ္တယ္ေရာ့ခ္ (METAL ROCK)၊ လိုက္ေရာ့ခ္ (LIGHT ROCK)၊ ေအာ္တာေရာ့ခ္
(ALTERNATIVE ROCK)၊ အင္ဒီေရာ့ခ္ (ANDI ROCK) စတဲ့ အမ်ိဳးအစားမ်ားစြာ ေတြမွာ ဂစ္တာကို လံုး၀မပါမျဖစ္ တီးခတ္ၾကရျပီး
ဂစ္တာနဲ့ပတ္သတ္တဲ့ စက္ပစၥည္း အစိတ္အပိုင္းေတြ အားလံုး ကုိလည္း အျပိဳင္အဆိုင္ ဆက္လက္တီထြင္ ထုတ္လုပ္
တီးခတ္ေနၾကတဲ့အတြက္ ဂစ္တာတူရိယာရဲ့ အခန္းက႑ဟာလည္း ေနာင္နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ တိုင္ေအာင္ဆက္လက္
ရွင္သန္ေနဦးမွာပင္ ျဖစ္ပါတယ္။
ျမန္မာျပည္တြင္းမွာလည္း အရည္အေသြးမီ ဂစ္တာတူရိယာ ထုတ္လုပ္သူအခ်ဳိ႕ရွိေနပါတယ္။ အရည္အေသြးပိုင္းႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး
နာမည္ရေသာ ထုတ္လုပ္သူတစ္ဦးအား မဂၢဇင္းတစ္ခုမွ(ဂ်ာနယ္မဟုတ္ပါ) သြားေရာက္ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းၿပီးသတင္းရယူခဲ့ရာတြင္
ဂစ္တာတူရိယာေကာင္းတစ္လက္ ထုတ္လုပ္ႏိုင္ရန္ ခဲတန္ႏွင့္ ေပတန္ေကာင္းေကာင္းလိုေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့ဖူးပါတယ္။
ဖလက္တံ ေပၚတြင္ ဘားမ်ားကို အကြာအေ၀း တိက်စြာ တပ္ဆင္ႏိုင္ရန္ရည္ညႊန္းေၾကာင္းလည္းရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ထြင္းအိုး ဂစ္တာထုတ္လုပ္သူမ်ားလည္းရွိႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ၀ါသနာပါတတ္ကၽြမ္းနားလည္သူတို႔က ျပည္ပပို႔ရန္အဆင့္မီမမိီ
အကဲျဖတ္ၿပီး ေစ်းကြက္ရွာေဖြေပးရန္ သင့္ေလ်ာ္ပါတယ္။
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------။
Creadit – Leokingdom
Print Friendly and PDF

No comments:

Post a Comment